Uanset om det er dit bryllup, eller brylluppet af en nær ven, vil det ikke tage lang tid at indse, at planlægningsprocessen ofte er både detaljeret og kompliceret. De tips, der er fastsat i denne artikel bør give al den vejledning, du har brug for at gøre denne særlige dag så uforglemmeligt som muligt.
En af de ting, du bør overveje for dine gæster er at tjene hvidvin i stedet for rødvin som drikkevarer på dit bryllup. De fleste mennesker vil være iført kjoler, der har lyse farver, så du vil ønsker at begrænse synligheden af pletter, hvis de skulle have en ulykke.
Når du planlægger dit bryllup, alkohol skal være en overvejelse, hvilken type du ønsker at tjene, og hvilken type vil være den mest omkostningseffektive. Spørg om, hvilke alkohol service muligheder.
Når du planlægger temaet for dit bryllup, tage hensyn til de typer af mennesker, der vil være til stede. Alt bør være passende, som du bør forstå, at der sandsynligvis vil være ældste på dit bryllup. Catering til alles interesser er den bedste måde at få gode resultater.
Brides bør en hud, før du går ned ad kirkegulvet. Kig efter en brude ansigtsbehandling, der omfatter hud-beroligende og lysere ingredienser som Rose, havregryn, cremet scrubs, og havregryn proteiner.
Glem aldrig, at dit bryllup er din dag, så du skal vælge de elementer, du ønsker for det. Dekorationer, kage, mad, kjole, sko, det er helt op til dig. Lad ikke dine venner eller familie få dominerende og forsøge at gøre det til deres drøm bryllup eller du vil fortryde denne fejl for resten af dit liv.
Sørg for, at den rigtige til at skyde dit bryllup er erfaren. Du har aldrig lyst til at ende op med en fotograf, der er usandsynligt, at gøre dig lykkelig i sidste ende.
Bring et par fold-up lejligheder med dig til et bryllup, så du kan danse natten væk uden at ødelægge dine fødder. Det værste ting at have på din bryllupsrejse er ømme fødder, så tage sig af dem! Book dig selv for en pedicure lige før du forlader på din tur og omfatter voksning for at sikre, at du vil se super hot i din bikini!
I stedet for at bruge for meget for en stor bryllupskage, få cupcakes eller Mini-tærter. Disse ordninger er typisk meget billigere og økonomisk overkommelig. Gæsterne kan tage med hjem som en fest fordel slags.
Hvis du planlægger en destination bryllup, ikke har planer om at få nogen bryllup gaver. Dine gæster vil sandsynligvis bruge omkring tusind dollars bare for at deltage, så beder om en gave på toppen af det er overdreven. Lad dem vide i deres invitation, at deres tilstedeværelse er nok af en gave til dig!
Når du laver bryllup middag siddepladser arrangementer, skal du sørge for antallet af gæster er selv ved hvert bord. Også gruppere tabeller efter alder, vil dette give folk ting, de kan tale om.
Hold din alkoholindtag lav under festlighederne. Du skal huske, at du vil være i mange fotografier og har en hel del vigtige ting at være involveret i hele dagen. Hold dit drikkeri ned og fejre efter den kendsgerning med din nye ægtefælle. Du vil skabe lykkeligere minder, hvis du gør.
Giv dine gæster en online-liste over arrangementer, herunder dem fra out-of-Town, så de ville være opmærksomme på de begivenheder, de kunne deltage. Medtag relevante oplysninger om generalprøven middag, reception og så videre, fittings og alt andet, de måtte have til at blive vist på.
Når du vælger børn, der vil være i dit bryllup, begynder med fire og op. Yngre børn end dette kan ikke have tålmodighed, modenhed eller forståelse af deres rolle i din ceremoni. Hvert tilfælde er anderledes, og du skal veje personlighed over alder, dog, alder kan spille en vigtig rolle i succesen med barnet i brylluppet.
At have en ven eller slægtning bliver ordineret online kan give dem mulighed for at præsidere over dit bryllup. Dette vil give din elskede en vigtig rulle i ceremonien, mens også spare dig penge, som du nu ikke behøver at ansætte en officiant. Sørg for at tjekke med de lokale embedsmænd først at se, om det er lovligt i din tilstand, før du får nogen ordineret.
Vær opmærksom på, hvad gæsten kan ønske at gøre, hvis du har et bryllup på din ønskede placering. Du vil altid give dine gæster ekstra angst. Prøv at sende Gem-the-date kort ikke mindre end otte måneder før tid til at lade dem lave de nødvendige planer.
Craigslist er et godt sted at tjekke de lokale talent for dit bryllup.
Gøre en masse forskning om vejret, hvis du tænker på en destination bryllup. Mange romantiske getaways har en orkansæson. Tænk på ekstrem varme, eksotiske bugs og sygdomme og måske endda politisk uro i visse lande. Har en sikkerhedskopi plan i tilfælde af at din destination bryllup bliver umuligt.
Hvis du betjener flere kurser, så sørg for de er underholdt ved at holde lidt slik i en skål ved bordet i mellem servering tider af kurserne. Du kan overveje sukker blomster kronblade, men slik, der matcher bryllup farver er et godt valg.
Hvis du bliver gift udenfor, så tænk på timingen. En solrig dag er herlig, ja, men det kan også gøre dig og dine gæster ubehageligt, hvis det er for varmt. Overvej at blive gift ved solnedgang. Ikke alene vil alle forblive cool, men belysningen vil være smuk. Hvis du skal blive gift tidligere på dagen, position alle, så solen vil være bag dine gæster og ikke i deres øjne.
Hvis der ikke bliver serveret middag for gæsterne, så overvej at bruge andre møbler i stedet for borde og stole. Komfortable og indbydende stole giver dine gæster mulighed for at føle sig velkomne og afslappede, så de kan nyde afslapningsområder omkring din placering.
Hvis du ikke har råd til dyre blomsterarrangementer, overveje at bruge potteplanter til at dekorere dit bryllup plads. Gæstens bryllup fordel kan være planter i Potter, eller parret kan tage dem hjem og plante dem.
At kende nogle grundlæggende teknikker til planlægning af et bryllup skal hjælpe dig med at oprette en mindeværdig begivenhed. Disse tips kan hjælpe med at reducere din stress for at planlægge en mindeværdig bryllup for gommen og Bride.
Hvis du planlægger et bryllup ceremoni og reception, der er infunderes med toscanske eller Middelhavet inspirationer, vælge aromatiske urter og grønne planter i din blomsterarrangementer og centerpieces. Dette er især effektivt, hvis gæsterne bliver forkælet med et komplet måltid i receptionen. Attraktive og duftende valg omfatter dild, Merian, rosmarin, og skåle med frisk lavendel.