Hvordan Du Kan Gøre Dit Bryllup Fejlfri

Bryllup planlægning kan være en enorm opgave at tage på. At finde den rette kjole og sende invitationer er blot nogle af de mange ting, du skal tænke på. Efter alt, for de fleste, denne store dag kun sker én gang. Disse oplysninger skal hjælpe dig med at få alle detaljer ned, så du har et smukt bryllup af enhver størrelse, og en, der ikke efterlader dig konkurs.

En stor bryllup tip er at spejder ud det sted, du gerne vil have dit bryllup på, før du booker det. Scouting det sted ud giver dig mulighed for at se, hvad det er ligesom i person i modsætning til bare at kigge på et billede. Det er altid bedre at se stedet personligt.

Dette vil gøre dig til at have tillid til hvert skridt på din store dag.

For en udendørs bryllup, så prøv at placere dine gæster væk fra at stirre ind i solen. Solen bør være på dine gæsters ryg, så de ikke bliver blændet, mens de forsøger at se dig tage dine løfter. Du kan også prøve at planlægge dit bryllup, hvor solen vil gavne dig, ved at give en smuk solnedgang bag, hvor du og gommen vil stå.

Når du planlægger højttalere til dit bryllup, har dem øve materialet før dig, så du kan sørge for alt er passende. Husk, at dine gæster vil inkludere personer over en lang række aldre, og vittigheder skal være passende for alle medlemmer af din målgruppe.

En udendørs bryllup har sin egen naturlige skønhed, men du bør stadig tjekke om det sted, hvor dit bryllup vil blive afholdt lige før dit bryllup. Sørg for, at græsset er blevet klippet, bladene er blevet raked, og det er klart af vragrester. Hvis du bemærker noget, som du ikke kan lide, så sørg for det er taget sig af før din bryllupsdag.

Må ikke sulte bare for at passe ind i brudekjole passer. Du vil ønsker at se næret og uklar hvis de forsøger at tabe sig for hurtigt forud for din bryllupsdag. Du absolut ikke ønsker at besvime som du siger din jeg gør er!

En af de ting, du kan gøre for at vise den støtte, du har for din kirke er at få din præst til at gøre dit bryllup. Dette vil gøre tingene til at føle sig personligt på dagen for din Vielse, især hvis du er en troende katolik og har en stærk obligation med lederen af din kirke.

Hvis en bryllupskage med en høj pris tag eller højt kalorieindhold ikke appellerer til dig, overveje individuelle mellemstore kager. Nogle speciale bagerier også skib frisk, frugt-påfyldning, ligesom glutenfri muligheder, hvis du ønsker det.

Når du vælger blomster til dit bryllup, overveje betydningen bag blomsten, som du vælger. For eksempel repræsenterer Bellis uskyld, mens orkideer symboliserer kærlighed. Sørg for at vælge en blomst, der har en betydning, der passer dig. Prøv at lære, hvad de fleste blomster betyder, så du ordentligt kan vælge meningsfulde blomster til din store dag.

Brides bør en hud, før du går ned ad kirkegulvet. Kig efter en brude ansigtsbehandling, der omfatter hud-beroligende og lysere ingredienser som Rose, havregryn, cremet scrubs, og havregryn proteiner.

Hvis du har en reception på et sted, der ikke leverer indretning, er du nødt til at afhente servietter og duge selv. Jeg vil ikke anbefale at gå med plast, så i stedet afhente billig stof og hem kanterne for at gøre det til at ligne en professionelt færdigt produkt. Gør det samme for servietter i en matchende farve.

Vær sikker på, at enhver reception sted har en god størrelse danse område. Der er intet værre end at være proppet som sardiner, mens de mennesker omkring dig forsøger at gøre det mosede kartoffel, så gør hvad du skal gøre for at give dig og dine venner den plads, du har brug for at Boogie!

Sørg for, at efter dit bryllup, du sender tak noter til alle dine gæster for ikke blot at komme til dit bryllup, men for de gaver, de gav dig. Dette vil få dem til at føle sig specielle og vise, at du værdsat dem ved hjælp af deres tid til at dele din særlige øjeblik.

Din assistent skal bare være en person, der er i stand til at holde op med alle dine fotografiske gear for dig. De kan hjælpe med at få sammen familiemedlemmer til gruppe billeder!

Den vigtigste forberedelse til et bryllup er at forvente det uventede. Når det sker, grine det af og lade nogen i din bryllupsfest beskæftige sig med det. Ligegyldigt hvad det er, vil det blive løst, og du vil se tilbage og grine på det en dag. Virkelig, det er sandt!

Hvis du holder en destination bryllup, har en kurv fyldt med nyttige elementer for deres tur leveret direkte til deres værelse. Nyttige ting, som du kan omfatte er lokale attraktion pamfletter, en hat, solbriller, turistkort, og en engangs kamera. En anden flot gestus er at inkludere en restaurantguide, da folk har brug for at spise trods alt.

Når du planlægger en destination bryllup bør du finde ud af, hvor mange mennesker er villige til at deltage. Du tror måske kun et par har råd til at komme dertil, men det kan vise sig, at de fleste af din familie har penge lagt væk til en ferie, og de vil gerne bruge dit bryllup som mødested!

Hvis du betjener flere kurser, så sørg for de er underholdt ved at holde lidt slik i en skål ved bordet i mellem servering tider af kurserne. Du kan overveje sukker blomster kronblade, men slik, der matcher bryllup farver er et godt valg.

For at undgå faldgruber af valutaveksling for dine gæster, finde ud af, hvor de er nødt til at gå for at få lokale midler, før de ankommer. Tag alle som en gruppe til det sted, hvor du kan udveksle dine penge og ringe frem for at spørge, om de kan rumme alle på samme tid, måske i et rum uden for det vigtigste område, så de ikke behøver at vente i kø.

Uanset størrelsen af dit bryllup, du sikkert vil have det til at gå perfekt! Uanset om dette er dit første bryllup eller femte, forberedelse er nøglen. Hvad du lige har læst kan spare dig både tid og penge.

For at reducere stress, Vær ikke bange for at uddelegere ansvar til dem omkring dig. Så din brudepiger, Brudgomsmænd, familie og venner til at håndtere nogle af de opgaver, der er forbundet med planlægning og organisere den store dag, kan bidrage til at reducere stress. Dette bidrager til at gøre den samlede proces en hel del sjovere for alle.

Wedding in Denmark
Wedding photographers
Bryllup