Bryllupper er utrolig speciel og et liv sammen. Følgende tips vil hjælpe med at sikre dit bryllup er et hit. Ved at planlægge effektivt, vil folk huske bryllup kærligt i årevis.
Når du planlægger dit bryllup, kan tidspunktet på dagen i høj grad påvirke dine omkostninger. Hvis du har en aften bryllup, bliver du nødt til at tjene middag, som koster mere end servering dine gæster frokost. Hvis du serverer alkohol, vil flere mennesker drikker kraftigt om aftenen, end de ville ved frokosttid.
Religion er muligvis den mest indflydelsesrige aspekt af dit bryllup ceremoni.
Hvis noget går galt på din bryllupsdag, ikke flipper ud! Min kage faldt over på vej til min ceremoni, og både den bedste mand og kvinde var ude af stand til at deltage. I sidste ende er disse mennesker ikke længere i mit liv, og min nye bedste kvinde var en kage dekoratør, der var i stand til at løse kagen. Det vil altid finde ud af!
Hvis du planlægger at tjene din egen mad ved brylluppet, se på engrosmarkeder såsom sam’s eller Costco at købe forsyninger. Dette vil give dig mulighed for at spare en hel del penge. Du kan endda bede dine venner om at chip ind med at købe mad.
Dagen før du har dit bryllup, bør du forkæle dig selv så meget som muligt ved at gå til en spa for en massage. Dette vil give dig mulighed for at reducere stress og spændinger i dagene op til dit bryllup, så du føler dig mere tryg gå ned ad kirkegulvet.
Når du planlægger højttalere til dit bryllup, har dem øve materialet før dig, så du kan sørge for alt er passende. Husk, at dine gæster vil inkludere personer over en lang række aldre, og vittigheder skal være passende for alle medlemmer af din målgruppe.
Hvis du virkelig ønsker at have taler på dit bryllup, holde dem korte. Der er en prisoverrækkelse, der begrænser taler til fire ord, hvilket ville være en sød regel at have i din reception, men måske for begrænsende. Et forslag begrænser dem til blot nogle få sætninger, og derfor bliver ingen træt, og der sættes ikke en stor mængde tid i taler.
Kylling og bøf er lidt kedeligt, så du måske ønsker at filial ud lidt. Variety gør tingene interessante og vil sikre, at du har et bryllup middag for at gøre det mindeværdige middag!
Overvej at oprette en gave registreringsdatabasen i din favorit butik, når du bliver gift. Mange gang, gæster vil købe de par gaver, som de aldrig eller sjældent bruger. Ved at oprette en gave registreringsdatabasen, kan dine gæster få dig og din ægtefælle gaver, som du personligt ønsker, og vil faktisk få brug ud af.
Tie lidt dekorative elementer til dit bryllup udsmykning. Disse bittesmå detaljer gør hele forskellen i den indsats, du gør i at skabe den perfekte dag.
Tal med din familie og venner med hensyn til tjenester til dit bryllup. Du ved aldrig, hvornår du måske har en overset slægtning, der håndterer musik eller madlavning. Du kan også opleve, at dine venner har forbindelser til service fagfolk, der kan tilbyde dig en nedsat pris på grund af henvisningen.
En ting at huske at overveje for et bryllup ville være transport. Prøv at få taxaer og limousiner til folk, der ikke kan få en tur, så de kan komme tilbage til, hvor de opholder sig, når hotellet efter det ender. Dette er også nyttigt for gæster, der har haft for meget at drikke ved brylluppet.
Når du laver bryllup middag siddepladser arrangementer, skal du sørge for antallet af gæster er selv ved hvert bord. Også gruppere tabeller efter alder, vil dette give folk ting, de kan tale om.
Musikken rangerer deroppe med videographer i form af betydning. Sørg for, at den person, du hyrer, ved, hvilken type musik du ikke vil have spillet. Dette er langt vigtigere end at få hver melodi, du ønsker at høre spillede, som en sang fra en genre, du og dine gæster hader kan dræbe hele stemningen. Det kunne være rap, metal eller land-vestlige. Ligegyldigt hvad, skal du sørge for han ved, hvad musik at undgå.
Hvis du finder dig selv at få stresset i færd med at planlægge din forestående bryllup, overveje at tage lidt tid væk fra processen for en smule hvile og afslapning. En dag på stranden for bruden og gommen eller en dag tilbragt gør noget, du nyder kan hjælpe med at genopfylde dig.
Vær sikker på, at enhver reception sted har en god størrelse danse område. Der er intet værre end at være proppet som sardiner, mens de mennesker omkring dig forsøger at gøre det mosede kartoffel, så gør hvad du skal gøre for at give dig og dine venner den plads, du har brug for at Boogie!
En halv snes store, udarbejde blomstermotiver centerpieces kan sætte en brud tilbage hundredvis, hvis ikke tusindvis af dollars. Spar penge ved at vælge terracotta blomsterpotter fyldt med friske have urter som lavendel, timian, og rosmarin. Frisk-cut grønne urter vil fylde receptionen site med en ren, sprød duft. Kviste af urter er også en overkommelig måde at tilføje volumen til blomstermotiver centerpieces.
Fashionable og luksus-kærlige brude kan vælge at pynte deres buket med et strejf af gnistre; Tænk Swarovski krystaller, rhinestones, eller endda diamanter. Du kan tilføje nogle krystaller, der er blevet limet på, nogle kostume smykker, eller måske en særlig smykke med en form for lim. For at skabe et sammenhængende udseende skal du sørge for, at størrelsen, klippen og størrelsen af de brikker, du bruger, matcher eller komplimenterer hinanden.
Spørg forældrene til blomsten pige og/eller ringbærer for at få børnene til at sengen tidligt om natten før ceremonien eller forsøge at give dem en lur i løbet af dagen for en aften bryllup. Well-hvilede børn er langt mere opmærksomme og bære en længere opmærksomhed span for ting end børn, der kan irritabel fra en mangel på søvn.
Når du laver bryllup middag siddepladser arrangementer, skal du sørge for antallet af gæster er selv ved hvert bord. Også gruppere tabeller efter alder, vil dette give folk ting, de kan tale om.
Prøv at undgå de helligdage, når du planlægger dit bryllup. Ja, nogle bryllupper vil ske på helligdage af særlige grunde. Men hvis din er ikke en af disse, målrette en dato, der ikke vil tvinge gæster til at beslutte mellem din særlige dag og en ferierejse. Find en neutral tid, der vil give mulighed for den bedste valgdeltagelse.
Giv dine gæster en online-liste over arrangementer, herunder dem fra out-of-Town, så de ville være opmærksomme på de begivenheder, de kunne deltage. Medtag relevante oplysninger om generalprøven middag, reception og så videre, fittings og alt andet, de måtte have til at blive vist på.
Når du bliver gift, bør du vælge en festlig tema til dit bryllup. At have et tema bryllup tilføjer interesse for din særlige dag. Beslut tidligt og Informer dine gæster med brugerdefinerede invitationer, der afspejler dit tema. Bed dem om at klæde delen. Gør temaet være noget, du nogensinde drømt om.
Spørg nogen til at låne en vare til at bære noget af deres på din bryllupsdag.
Vælg blomster, der er lokale og i sæsonen, når du planlægger dit bryllup blomsterarrangementer. Dette vil betyde, at du har de friskeste blomster, og få den bedste pris på dem også. Transport af blomster betyder tid, hvilket kan få dine buketter til at visne. Der er også udgifter involveret i transporten af dem, og omkostningerne væltes over på forbrugeren.
Hvis der ikke bliver serveret middag for gæsterne, så overvej at bruge andre møbler i stedet for borde og stole. Komfortable og indbydende stole giver dine gæster mulighed for at føle sig velkomne og afslappede, så de kan nyde afslapningsområder omkring din placering.
Når du bestiller bryllup invitationer, Sørg for at du altid bestille et par mere så er du forventer at mail-out. Når du vil skrive de invitationer, du måske indse, at du skulle have haft nogen på listen, men ikke. Da det koster en hel del at få dem trykt, det er godt at bare have dem handy.
Ved at gøre brug af disse tips, er dit bryllup bundet til at være en stor begivenhed for alle involverede. Denne særlige limning dag kræver hver enkelt detalje, der skal tages hånd om korrekt. Har du ikke fortjener en perfekt dag?
Få hjælp! Uanset om du får hjælp fra familie eller venner eller hyre en Wedding Planner, ikke forsøge at planlægge brylluppet alle ved dig selv! Planlægning af et bryllup er en stor opgave for to personer, og vil give dig stress, som du ikke har brug for. Uddelegere ansvarsområder-så du kan bevare roen og have det sjovt med det!