Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/dkbryllup/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Funktionen _load_textdomain_just_in_time blev kaldt forkert. Translation loading for the twentyseventeen domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Se venligst Fejlfinding i WordPress for mere information. (denne meddelelse blev tilføjet i version 6.7.0). in /home/dkbryllup/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Sådan holder du en festlig bryllupsfest - Bryllup - Planlæg jeres bryllup

Sådan holder du en festlig bryllupsfest

Sådan holder du en festlig bryllupsfest og sørger for, at dine bryllupsgæster bliver hele natten

Mange brudepar ønsker at holde en bryllupsfest, som både de og bryllupsgæsterne ikke glemmer lige foreløbigt; en fest med høj musik, gode drinks, lækker mad, dans og højt humør til langt ud på natten. Går du og din bedre halvdel efter en sådan bryllupsfest, så læs med her. Vi kommer nemlig med gode fif til, hvordan I får skabt den festlige bryllupsfest og holder jeres gæster glade og klar på dans og sjov hele natten.

Mød en dygtig bryllupsfotograf fra Aarhus

Sådan holder du en festlig bryllupsfest

Gør plads til dans, og sørg for et godt musikanlæg

Det siger nok sig selv, at hvis I ønsker en fest med glade, dansede gæster, jamen så er et dansegulv og god, høj musik et must. Holder I bryllup udendørs i et telt, gør derfor plads til, at I kan slå jer løs på dansegulvet senere, eller ryk bordene til side, når de sene aftentimer melder sig. Holder I bryllup indendøre i eget hjem, på et slot, en restaurant eller noget helt tredje, sørg også for enten at rydde møbler af vejen eller forhøre jer hos personalet om muligheden for et dansegulv. Når det kommer til musik, er I måske de heldige ejere af et stort anlæg, I kan sætte

op og få til at spille en festlig spilleliste. Men ejer I ikke lige et godt anlæg, bør I helt sikkert leje eller låne et eller endda booke en dj – han eller hun har typisk eget udstyr med, så I slet ikke skal bryde hovederne med det. Holder I ikke bryllup i eget hjem, vil de fleste bryllupslokationer have en form for anlæg, som I bør forhøre jer omkring inden jeres store dag.

fest og farver

Opsæt en bar med gode, stærke drinks

En bar med gode, stærke drinks er også et must. For selvom jeres gæster muligvis er blevet i rigtig godt humør af vin og champagne under middagen, jamen så kan det være rart med nogle lidt stærkere sagere, når dansegulvet skal fyldes. I kan enten lave en tag-selv-bar eller leje en bartender, der kan mikse de lækreste drinks på bestilling fra jeres gæster.

Dygtig bryllupsfotograf København

Husk at have koldt drikkevand let tilgængeligt

Når jeres gæster drikker vin, champagne og drinks og oven i købet giver den gas på dansegulvet, så har de ofte brug for at få noget vand indenbords. Og er vandet ikke let tilgængeligt, glemmer jeres gæster det ofte. Så sørg enten for at have noget serveringspersonale, der kan fylde vandkander med is og sørge for rene glas i løbet af hele aftenen og natten, eller opsæt stationer med mulighed for at ​tappe vand fra vandmaskiner​.

Planlæg lækker, nem natmad

Selvom jeres gæster højest sandsynligt har fået rigeligt med mad under middagen, kan den lille sult godt melde sig i løbet af natten. For at undgå at gæsterne smutter hjem, fordi de er sultne, bør I derfor have planlagt noget nemt og lækkert natmad. Det kan være alt fra hotdogs, færdiglavede små sandwiches til mindre snacks som chips, oliven og brød.

Gør det tydeligt i invitationer, at I håber på en god fest

Det er enormt vigtigt, at jeres gæster ved, hvilken slags bryllupsfest, I inviterer til; er det en afslappet middag eller et dagsarrangement med lidt let mad, øl og vin uden en planlagt efterfølgende fest, eller er det et arrangement med både middag og fest. Gør det derfor tydeligt, hvad I inviterer til, når I sender bryllupsinvitationer ud, så jeres gæster er med på, at kvinderne altså gerne må tage deres ​smarte festoutfits​ på, og at herrerne gerne må trække i ​jakkesættet​, hvis I håber på en bryllupsfest, der ikke ender efter middagen.

Læs også:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *